top of page

thema of geen thema

Vaak gaan fotografen op pad met een thema . ik heb dat eigenlijk bijna nooit, ga gewoon op pad en zie wel wat ik tegen kom.

ga van huis uit, en weet eigenlijk niet eens wat ik moet gaan fotograferen, geen inspiratie !

ik ga gewoon op de fiets weg of lopend ,

Onderweg kom ik wel verschillende dingen of dieren tegen en dat zet ik dan op de plaat !

zo krijg je best wel vaak foto's die eigenlijk wel mooi zijn , maar dat merk ik als ik achteraf

aan het bewerken bent , en dan heb ik zoiets van dat heb ik toch maar weer geflikt !!

Hieronder enkele van die foto's


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page